counter create hit

مطالب مرتبط:

الویری: جهانگیری به مشکل «سپنتا» رسیدگی کند

مرتضی الویری روز پنجشنبه در چهارمین اجلاس شورای عالی استانها در محل ساختمان قدیم مجلس افزود: مردم شهر یزد در یک انتخابات آزاد به این فرد رای داده اند و وی آرای کافی برای حضور در شورای اسلامی شهر یادشده کسب کرده است اما اکنون مشکلات جدی دارد که درخواست رسیدگی این وضعیت ...

میزان ارز دانشجویی مشخص شد/اضافه شدن بانک سامان به تامین ارز مسافری

بانک مرکزی در تازه ترین اطلاعیه خود جزئیات جدیدی از یکسان سازی نرخ ارز و تامین ارز دانشجویی منتشر کرد.

نکات مهم مصوبه ارزی دولت/ رانت وارداتی از مناطق آزاد حذف شد

نکات مهم مصوبه ارزی دولت/ رانت وارداتی از مناطق آزاد حذف شد

بر اساس مصوبه ارزی 16 بندی روز گذشته دولت، واردات کالای تجاری از مناطق آزاد بدون ثبت سفارش ممنوع شد.

روحانی به «الهام علی اف» تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتخاب مجدد آقای "الهام علیف" به عنوان رئیس جمهوری آذربایجان، تاکید کرد که روند گسترش مناسبات دوستانه و برادرانه میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان با تداوم مساعی جمیله مسئولین دو کشور همچنان با قوت ادامه خواهد یافت. ...

قراردادهای فاینانس بر مبنای نرخ 4200 تومان انجام می شود

بانک مرکزی اعلام کرد  تمام پرداخت های مربوط به قراردادهای فاینانس (اعم از پیش پرداخت، بازپرداخت هزینه ها و غیره) از این تاریخ بر اساس نرخ جدید (در حال حاضر بر مبنای هر دلار 42000 ریال یا معادل آن به سایر ارزها) انجام خواهد شد. ...

مدل جدید برای توزیع دلار 4200 تومانی

رئیس بانک مرکزی گفت: ارز سرمایه ملی است و بدون دلیل به کسی فروخته نمی شود.

هاآرتص: اسرائیل تهدید ایران را جدی گرفته است

روزنامه هاآرتص نوشت: کابینه امنیتی اسرائیل جلسه اضطراری تشکیل جلسه داد زیرا تل آویو تهدیدات ایران درباره انتقام گیری از حمله به سوریه را بسیار جدی گرفته است. ...

اعزام زیردریایی های بریتانیا به سمت سوریه

زیردریایی های بریتانیا به دستور ترزا می، نخست وزیر این کشور به سوی آب های مجاور سوریه حرکت کردند تا در صورت صدور فرمان آتش، مواضع ارتش سوریه را با موشک هدف قرار دهند. ...

آغاز بازخوانی جعبه سیاه «هواپیمای سانحه دیده ترکیه ای در ایران»

مسئول بررسی سانحه هواپیمای چلنجر ترکیه ای از بازخوانی جعبه سیاه هواپیمایی مذکور خبر داد.

کشف پنج محموله جدید قاچاق انسان

ماموران گمرک طی پنج عملیات جداگانه موفق به کشف ۱۷ نفر قاچاق انسان شدند و به همین ترتیب تعداد کشف قاچاق انسان توسط ماموران گمرک به ۴۳ نفر در سال ۹۷ رسید. ...

شرایط جدید تامین ارز مسافرتی در شعب منتخب بانک ملی ایران

متقاضیان دریافت ارز مسافرتی می توانند به شعب منتخب بانک ملی ایران مراجعه کنند.

۱۵ کشته در حمله طالبان در افغانستان

در حمله طالبان به مجتمع دولتی افغانستان در مرکز این کشور ۱۵ تن کشته و ۱۰ تن زخمی شدند.

ممنوعیت صید برخی از آبزیان در آب های هرمزگان

شیلات هرمزگان با توجه به فرارسیدن فصل بهار و آغاز تخم گذاری آبزیان، صید برخی از آبزیان در حال انقراض را در خلیج فارس، محدوده آب های هرمزگان ممنوع اعلام کرد. ...

نحوه دریافت ارز مسافری و دانشجویی

سخنگوی بانک مرکزی با تشریح نحوه مراجعه متقاضیان دریافت ارز مسافرتی، دانشجویی و درمان به شعب بانک های عامل از مردم خواست برای دریافت ارز مسافرتی به فرودگاه ها مراجعه نکنند. ...

راه های ارتباطی با بانک مرکزی درباره نرخ ارز

بانک مرکزی ایران به منظور پاسخ به سوالات مردم در خصوص یکسان سازی نرخ ارز، راه های ارتباط با این بانک را اعلام کرد.

ترافیک در محور هراز و چالوس

پلیس راهور ناجا اعلام کرد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز و کرج -چالوس سنگین است.

شاهکار جدید صدا و سیما: سانسور سگ!

شاهکار جدید صداوسیما! در چند روز اخير فیلمی در شبکه نمایش گذاشته بود که کلا سگ در آن سانسور شده بود، دو سه جا هم بالاجبار نشونش دادن که صداش میزدن"حیوون"! ...

بیانیه ۴۳ تن از وزرا و معاونان دولت نهم و دهم در انتقاد از احمدی نژاد

جمعی از وزرا و معاونان رئیس دولت های نهم و دهم، با انتشار بیانیه ای، ضمن دعوت از محمود احمدی نژاد برای بازگشت به آرمان های امام و انقلاب، از برخی رفتارهای اخیر وی انتقاد کردند. ...

تولید و عرضه خودروهای جدید با حداقل 50 درصد از ذخیره سازی داخلی

تولید و عرضه خودروهای جدید با حداقل 50 درصد داخلی سازی

گزارش سه به نقل از سایپا نیوز; مهندس اینجا جمهور از خودرو سایپا در پنجمین کنفرانس بین المللی صنعت خودرو گفت: کشور ایران به دلیل امکان خاص همواره یکی از جذاب ترین کشورها برای سرمایه گذاری واقع در یک منطقه استراتژیک و دسترسی به بازار و کاهش هزینه های انرژی از دیگر عوامل است که علاوه بر نیروی کار متخصص, مجرب و اقتصادی در ایجاد یک سرمایه گذاری جذاب در ایران نقش مهمی در آن است. سر خودرو سایت دوباره: ارزش فروش صنعت خودرو در جهان بیش از 3 هزار میلیون دلار معادل 4 درصد از کل تولید ناخالص داخلی در جهان است. بر این اساس اگر صنعت خودرو به عنوان دولت پنجم-بزرگترین اقتصاد در جهان می آید در شناخت زنجیره تامین در تولید ابزار اصلی محرک و بازو می تواند پر کردن و نگهداری از خودرو طبقه به خصوص در اقتصاد جهانی و کشورهای صاحب این صنعت ایفا می کند.   افزود: موقعیت صنعت آنها همیشه در صنعت خودرو در جهان در حال افزایش است. به طوری که در سال 2015 سهم تولید کنندگان از ارزش افزوده از 82 درصد است که به منظور شرکت برای صنعت جهانی خودرو در سال های اخیر است که مالکیت و مدیریت ابزار است.   در اینجا او گفت: این روند نشان می دهد که تولید کنندگان به اشتراک گذاری بسیار بالا در خانه و خارج از کشور تولید قطعات الکتریکی و قطعات یدکی با تکنولوژی بالا مسئول گرفته‌اند وهمچنین در سال های اخیر قطعه سازان به حوزه طراحی و تولید مجموعه های استراتژیک همانند  موتور و گیربکس نیز وارد شده اند. علاوه بر آن قطعه‌سازان سهم خود در هزینه‌های تحقیق، توسعه و نوآوری را نیز افزایش داده‌اند.   وی تاکید کرد: در سال 2007، قطعه‌سازان در حدود 33 درصد از هزینه‌های تحقیق و توسعه صنعت خودرو را به خود اختصاص داده بودند و این رقم درحال حاضر به 50 درصد افزایش یافته است که پیش‌بینی می‌شود در سال 2020؛ این سهم به  67 درصد برسد.   مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص عوامل کلیدی موفقیت تامین‌کنندگان جهانی گفت: قطعه‌سازان برای موفقیت، همانند خودروسازان در بازارهای جهانی حضور پیدا کردند و با به کارگیری فناوری‌های نوین و تخصص‌گرایی، دامنه فعالیت‌های خود را گسترش داده و تولید خود را اقتصادی‌تر کرده‌اند و همچنین توانایی مالی خود را افزایش داده و توانسته‌اند به سطح مطلوب‌تری از چابکی در لجستیک دست یابند و تمامی این موارد موجب ارتباط قوی و بسیار مناسب تامین‌کنندگان با خودروسازان شده است.   وی افزود: اگر به صنعت خودرو در ایران نگاهی اجمالی بیاندازیم، صنعت قطعه‌سازی و زنجیره تامین همواره همپای خودروسازی در حال حرکت بوده است و در دهه 90 میلادی، افزایش خودکفایی، تقویت و توسعه زنجیره تامین داخلی در دستور کار صنعت خودروی ایران قرار گرفته است.   جهرودی در ادامه گفت: استفاده از سیستم‌های نوین مدیریتی، ظرفیت‌سازی و افزایش تیراژ تولید و همچنین مدیریت قیمت تمام شده گام‌های بعدی برای توسعه زنجیره تامین داخل کشور بوده است و در دهه اخیر نیز، توسعه طراحی و مهندسی در زنجیره تامین مورد توجه قرار گرفته و با بازنگری در ساختار و تدوین رویه‌های طراحی و آدیت، به سمت جهانی شدن با نگاه منطقه ای در حال حرکت است.   وی افزود: زنجیره تامین و صنعت قطعه‌سازی ایران برای پیمودن این مسیر و دستیابی به اهداف تعیین شده، همیشه در تلاش و تکاپو بوده است و در این راه همکاری‌های مناسبی را  نیز با قطعه‌سازان و شرکت‌های تامین‌کننده رده یک و معتبر جهانی داشته است و در حال حاضر، بیش از 1200 شرکت قطعه‌ساز در زنجیره تامین داخل کشور در حال فعالیت هستند و بیش از 500 هزار نفر در این صنعت مشغول به کار می‌باشند.   مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: فروش این صنعت در سال گذشته در داخل کشور بالغ بر 8 میلیارد دلار بوده است و صنعت قطعه‌سازی ایران، با وجود بازار مناسب در داخل و منطقه و همچنین پتانسیل تولید بیش از 1 میلیون و 700 هزار دستگاه خودرو در سال، فرصت مناسبی را برای حضور قطعه‌سازان جهانی نیز فراهم کرده است.   وی افزود: طی سالیان گذشته تجارب ارزنده‌ای برای تولید انبوه , با کیفیت و قیمت رقابتی در این صنعت حاصل شده است، که در نتیجه آن مهندسین ، تکنیسین ها و کارگران ماهر و متخصص در این حوزه پرورش یافته‌اند و امروز صنعت قطعه سازی ایران می‌تواند از تجربیات موفق خود در همکاری‌های تجاری با قطعه‌سازان جهانی بهره‌مند شده و یک رابطه برد-برد با آنها داشته باشد ،کما اینکه برای بسیاری از قطعه سازان این اتفاق رخ داده است.   جهرودی گفت: گروه سایپا توانسته است در سال 2011 تعداد 803 هزار دستگاه خودرو تولید کند که بیشترین تولید یک خودروساز در کشور ایران است و در این راستا توانسته‌ایم تولید روزانه خود را در سال جاری به 3200 دستگاه افزایش دهیم. همچنین قصد داریم در سال آتی فراتر از گذشته عمل کرده و رکورد قبلی تولید خودرو در کشور را بهبود بخشیم.   وی افزود: گروه خودروسازی سایپا توانسته است گام‌های اثربخشی در توسعه محصول خود بردارد و امسال محصول اقتصادی، ایمن و با کیفیت کوئیک را به بازار عرضه کردیم که مورد توجه مشتریان قرار گرفته و در این محصول از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده شده و نیازمندی‌های مشتریان در آن مورد توجه خواهد بود.   مدیرعامل گروه سایپا گفت: سعی کردیم تصویر متفاوتی از یک خودروی ارزان قیمت، با تکنولوژی روز، با کیفیت رقابتی و استایل نوین ارائه دهیم و گروه سایپا همواره در راستای تعهدات خود, توجه ویژه‌ای را به حوزه بازار و مشتری مداری داشته است.   وی تاکید کرد: در این راستا محصولات متنوعی را از نظر ابعادی و قیمتی به بازار عرضه کرده‌ایم تا ضمن جلب رضایت مشتریان, سهم بازار خود را نیز توسعه دهیم و این روند در گروه سایپا ادامه‌دار خواهد بود و هدف ما از توسعه سبد محصولات، پوشش نیاز اقشار مختلف جامعه بوده، تا از این طریق بتوانیم وظیفه خود را در قبال مردم عزیزمان ایفا کنیم. همچنین با طرح‌های مختلف فروش، سعی کردیم رضایتمندی مشتریان را نسبت به گروه سایپا افزایش دهیم و این امر باعث استقبال مشتریان از محصولات گروه سایپا و رشد قابل توجه شاخص‌های فروش شده است.   جهرودی گفت: همانگونه که اشاره شد با ارائه طرح‌های جدید و منطبق با نیازهای مشتریان استقبال چشمگیری از محصولات را داشتیم که باعث رشد 63 درصدی فروش شده است و گروه سایپا با رشد 6.5 درصدی در سهم بازار تعدادی و 5.3 درصدی در سهم بازار ارزشی بیشترین رشد را در  صنعت خودروی کشور تجربه کرده است.   وی گفت: برنامه‌های جامع و کاملی را برای سال‌های آتی در نظر گرفته‌ایم که در آن استفاده از پتانسیل‌های بالای گروه خودرو سازی سایپا و همچنین استفاده از پتانسیل های موجود جهانی که آمادگی کار و سرمایه گذاری های مشترک را دارند  ودر تمام سطوح تولید مشترک با نگاه به داخلی سازی قطعات و همچنین انتقال دانش و تکنولوژی را در دستور کار خود خواهیم داشت.   مدیرعامل گروه سایپا گفت: برنامه محصول گروه برای تولید سالیانه یک میلیون دستگاه  از سال 1400 تدوین شده و گروه سایپا پتانسیل افزایش ظرفیت و تولید سالیانه به 1.5 میلیون دستگاه را تا سال 1404 فراهم خواهدکرد.    وی گفت: گروه سایپا بنا دارد با طراحی یک مگاپلتفرم اختصاصی در هر سال یک محصول جدید بومی را به بازار ارائه نماید چراکه باور گروه سایپا در حوزه محصولات، دستیابی به 3 اصل اقتصادی بودن، ایمنی و کیفیت خواهد بود و این هدف را با سخت کوشی، خلاقیت و نوآوری و با کمک سایر بازیگران صنعت خودرو چه در داخل و یا خارج از کشور به سرانجام می‌رساند.   جهرودی تصریح کرد: محصولات آینده سایپا با هدف عرضه در بازارهای جهانی طراحی خواهند شد و در اولین گام، این محصولات را به بازارهای منطقه ای صادر خواهیم کرد ودر آینده گروه سایپا قصد دارد نزدیک به 60 درصد ازمحصولات را از طریق برند سایپا و 40 درصد را از طریق سرمایه‌گذاری مشترک با شرکای برتر خارجی انجام دهد.    وی گفت: همچنین در راستای افزایش همکاری‌های تجاری خود با شرکای خارجی، بنا داریم در سال آتی، محصول جدیدی با همکاری شرکت رنو تولید و به بازار عرضه کنیم که امروز در حال شروع مذاکرات اولیه آن هستیم که محصولی با کیفیت و ارزان قیمت خواهد بود تا بتوانیم از طریق ارائه آن و در راستای مسئولیت اجتماعی گروه سایپا، نیاز تمامی اقشار جامعه را پاسخگو باشیم.   مدیرعامل گروه سایپا گفت: همانطور که مستحضرید شرکت سایپا سیتروئن فعالیت خود را حدود یکسال است آغاز کرده است و این شرکت مشترک، در زمینه توسعه محصول، برنامه‌ریزی خرید، مهندسی، فروش، خدمات پس از فروش با رویکرد متفاوت و مطابق با استانداردهای جهانی فعالیت می کند و راه اندازی خطوط تولید موتور و قطعات اصلی از جمله دستاوردهای این شرکت مشترک برای صنعت خودرو کشور می‌باشد. همچنین 30 درصد از کل تولیدات شرکت سایپا سیتروئن را صادر خواهد شد.   وی گفت: در ابتدای این همکاری تولید سه محصول روز دنیا در دستور کار قرار گرفته است و در سال 2018 دو محصول جدید C3 و C3-XR را که از موفق‌ترین محصولات شرکت سیتروئن هستند، به بازار ارائه خواهد شد و از شبکه تخصصی فروش و خدمات پس از فروش مطابق با استانداردهای سیتروئن و سایپا برای ارائه خدمات متمایز به مشتریان، بهره خواهیم برد.   جهرودی تصریح کرد: سیاست گروه خودروسازی سایپا در حوزه زنجیره تامین، حمایت از صنعت قطعه‌سازی و همچنین ایجاد یک رابطه بسیار مستحکم و در هم تنیده میان گروه سایپا و قطعه‌سازان است و گروه خودروسازی سایپا، دارای قطعه‌سازانی تحت مالکیت خود می باشد که به تولید بخشی از قطعات مورد نیاز این گروه می پردازند.   وی افزود: مدیریت زنجیره تامین حاصل تجربه حضور در بخش قطعه‌سازی است و در 30 سال اخیر، حرکت قطعه‌سازان جهانی به سمت ایجاد نظام رده‌بندی بوده است. به این مفهوم که خودروسازان با تامین‌کننده‌های رده یک، در تعامل بوده و شرکت‌های رده دو و سه از طریق شرکت‌های رده یک با خودروسازان در ارتباط بوده‌اند که این امر موجب مدیریت بهینه زنجیره تامین شده است.   مدیرعامل گروه سایپا خاطر نشان کرد: روندهای جهانی، نشان دهنده انتقال برخی از مسئولیت‌های خودروسازان در حوزه مدیریت زنجیره تامین به شرکت‌های تامین‌کننده رده یک می‌باشد و بر این اساس تمرکز خودروسازان بر یکپارچه‌سازی سیستم‌ها، برندسازی، فروش و خدمات پس از فروش بوده است.   وی افزود: تامین‌کنندگان رده یک نیز با افزایش نقش خود در صنعت خودرو، مسئولیت مجموعه‌سازی، تحقیق و توسعه و مدیریت زنجیره تامین شرکت‌های رده پایین را به عهده گرفته‌اند.   جهرودی به تحول عظیم در صنعت خودرو که با راهبری، مدیریت و حمایت وزیر صنعت، معدن و تجارت و با رهنمود رئیس جمهور در حال شکل گیری است اشاره کرد و گفت: در این برنامه گروه خودرو سازی سایپا نقش ویژه ای ایفا خواهد کرد.   وی تصریح کرد: در برنامه جامع نوسازی ناوگان خودروهای سنگین که بزرگترین تحول صنعت خودرو در سال های اخیر می باشد، سهم قابل ملاحظه ای در تولید این محصولات خواهیم داشت و انجام این مهم می تواند نقش موثری در کاهش آلودگی هوا به عنوان یکی از اصلی ترین معضلات جامعه امروز داشته باشد. مضاف بر اینکه فرصت بسیار شایسته ای در جهت رشد و ارتقای صنعت قطعه سازی در بخش ماشین های سنگین و خودروهای تجاری خواهد بود.   مدیرعامل گروه سایپا افزود: جهت حمایت عملی از صنعت قطعه سازی کشور مطابق با روندهای جهانی، در نظر داریم نقش خود را در قطعه‌سازی کاهش داده و آن را به متخصصان این حوزه واگذار کنیم. بر این اساس استراتژی ما، واگذاری سهام قطعه‌سازان تحت مالکیت خود به بخش خصوصی بصورت تدریجی و طی سال‌های آتی خواهد بود.       انتهای پیام/